والنسیا 1 - 2 پی اس جی/ خون به مغز زلاتان نرسید!


سایت گل – پاری سن ژرمن در خانه والنسیا توانست دو بر یک پیروز شود.

گوایتا، دروازه‌بان والنسیا اشتباهات بسیار بدی در این دیدار انجام داد و همین باعث شکست تیمش شد. البته پاری سن ژرمن موقعیت‌های متعددی را هم از دست داد. والنسیا مالکیت توپ را در اختیار داشت اما نمی‌توانست موقعیت‌های خوبی ایجاد کند.

پاری سن ژرمن در دقیقه 9 می‌توانست به گل برسد اما ضربه لوکاس مورا به تیر دروازه برخورد کرد. اما آنها چند ثانیه بعد به گل رسیدند. اسکیل لاوتزی یک و دوی زیبایی با خاویر پاستوره انجام داد و از ریکاردو کاستا گذشت. ضربه او از سمت راست قدرتمند بود اما گوایتا که می‌توانست این ضربه را به‌آسانی مهار کند نتوانست کاری بکند و توپ از دستان او گذشت و وارد دروازه شد.

گل دوم در دقیقه 43 به ثمر رسید. لوکاس از آندرس گواردادو گذشت و توپ را به پاستوره در گوشه محوطه جریمه رساند. ضربه بازیکن آرژانتینی هم در حالی از بین پاهای گوایتا گذشت که او دست کم می‌توانست روی توپ تاثیر بگذارد.

گوایتا چند موقعیت خوب دیگر در اختیار حریف قرار داد ولی آنها از این موقعیت‌ها بهره نبردند.

والنسیا در نهایت در دقیقه 90 به گل رسید. عادل رامی توانست ضربه ایستگاهی کاستا را به گل تبدیل کند. در آخرین لحظات دیدار هم زلاتان تکل خشنی روی پای گواردادو رفت و با کارت قرمز مستقیم اخراج شد. او بازی برگشت را از دست می‌دهد.

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 25 بهمن 1391 ا 10:36 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.